Najčešća pitanja

Općenito

U kojem roku mogu očekivati odgovor na moj upit?

Naši agenti na sve upite odgovaraju u roku od 24h, radnim danom od 9 do 17 h.

Da li je poštarina besplatna za sve artikle iz ponude?

Sve cijene na saptac.hr su konačne - poštarina je besplatna, ukoliko nije drukčije navedeno.

Da li je u cijene uključena carina?

U cijene nije uključena carina, po potrebi je obračunavaju carinski službenici kada artikl stigne u zemlju primatelja. Više informacija

Mjerenje

Da li se trebam izmjeriti?

Mjerenje je neophodno za artikle uz koje je priložena tablica s dimenzijama jer istočnjački brojevi često nisu jednaki našima, a ujedno i najbolji način da zaista budete sigurni da će Vam artikl u potpunosti odgovarati. 

Da li svaki artikl ima svoju tablicu s dimenzijama?

Većina artikala ima svoju tablicu s dimenzijama. Izuzeće su artikli univerzalne veličine, kod njih su u opisu artikla navedene dimenzije i artikli sa standardnim brojevima.

Plaćanje

Da li mogu platiti pouzećem / prilikom preuzimanja paketa?

Plaćanje pouzećem nažalost trenutno nije moguće. Dobavljači iz inozemstva prihvaćaju isključivo avansno plaćanje.

Da li mogu platiti putem Paypala ili kreditnom karticom na rate?

Saptac.hr trenutno ne podržava tu mogućnost.

Zašto je potrebno platiti dodatnu proviziju od 5-6 kn u banci / pošti / FINI ?

Banka kod svake uplate fizičke osobe na žiro račun pravne osobe (poduzeća) u svojim poslovnicama računa minimalno proviziju od 6 kn. Uplatom u pošti ta provizija iznosi 5 kn (od iznosa od 273,22 kn), a u poslovnicama FINE 4,80 kn (do iznosa od 494,85 kn).

Najpovoljnije ćete proći ukoliko uplaćujete Internet bankarstvom, pa će provizija koju će banka uzeti iznositi 1kn (plaćanja unutar iste banke) ili 2 kn (plaćanja prema drugim bankama).

U kojem je roku od primitka uputa o plaćanju potrebno napraviti uplatu?

U roku od tri radna dana. Ponuda za plaćenje Vaše narudžbe ističe nakon 3 radna dana, te je potrebno ponovno napraviti narudžbu.

Dostava

Da li paket dolazi na kućna vrata i što ako nitko ne preuzme paket?

Poštar najčešće paket dostavlja na kućna vrata. Ukoliko poštar ne zatekne nikog od ukućana kod kuće, ostavit će obrazac za preuzimanje paketa u pošti. Paket je u pošti moguće podići isključivo osobno i u roku od 5 dana od primitka obrasca.

Ukoliko znate da nećete biti u mogućnosti osobno preuzeti pošiljku, u pošti možete napraviti punomoć na drugu osobu ili podnijeti zahtjev za zadržavanje pošiljke na pošti ili za preusmjeravanje na drugu adresu. Za više informacija pročitati pitanje " Što napraviti ako nisam u mogućnosti preuzeti pošiljku?"

Da li je moguće nakon potvrde narudžbe mijenjati adresu dostave paketa?

Nakon što je narudžba napravljena i pošiljka poslana iz inozemstva, nažalost nije fizički moguće promijeniti adresu dostave, budući da se pošiljka nalazi u međunarodnom poštanskom prometu, a već na putu prema krajnjoj destinaciji. Ukoliko imate saznanja da pošiljku nećete moći preuzeti u pošti možete napraviti punomoć na drugu osobu / podnijeti zahtjev za zadržavanje pošiljke na pošti ili za preusmjeravanje na drugu adresu. Za više informacija pročitati pitanje "Što napraviti ako nisam u mogućnosti preuzeti pošiljku?"

Može li netko drugi preuzeti paket u pošti koji glasi na moje ime?

Paket na pošti može preuzeti isključivo osoba čije je ime i prezime na paketu, međutim, ukoliko Vi nećete biti u mogućnosti preuzeti pošiljku, na pošti možete napraviti punomoć na drugu osobu / podnijeti zahtjev za zadražavanje pošiljke na pošti ili za preusmjeravanje na drugu adresu. Za više informacija pročitati pitanje "Što napraviti ako nisam u mogućnosti preuzeti pošiljku?"

Može li se napraviti nadoplata za brzu dostavu?

Nadoplata za brzu dostavu iz inozemstva je moguća. Usluga brze dostave se kreće (ovisno o lokaciji dobavljača) između 150 i 250 kn.

Što napraviti ako nisam u mogućnosti preuzeti pošiljku?

Ukoliko imate saznanja da u definiranom roku dostave nećete biti u mogućnosti preuzeti pošiljku, možete:

1. Napraviti punomoć na pošti na drugu osobu koja će pošiljku preuzeti umjesto Vas - na poštu je potrebno doći s osobom na koju želite napraviti punomoć, oboje morate imati osobne iskaznice - punomoć vrijedi godinu dana od dana podnošenja zahtjeva.

2. Podnijeti zahtjev za zadržavanje pošiljaka na pošti u periodu od mjesec dana
- na poštu je potrebno doći s osobnom iskaznicom - platiti podnošenje zahtjeva cca 15kn - sve pošiljke se zadržavaju u pošti 30 dana od dana podnošenja zahtjeva.

3. Podnijeti zahtjev za preusmjeravanje pošiljke na drugu adresu
- na poštu je potrebno doći sa osobnom iskaznicom - podnošenje zahtjeva za fizičke osobe košta cca 40kn, za pravne osobe cca 80kn Za više informacija informirati se u Vašem poštanskom uredu.

Reklamacije

Što ako ne zaprimim artikl u definiranom roku?

Ukoliko Vam proizvod nije stigao u roku navedenom u mailu prilikom izvršenja narudžbe, a naručeni proizvod nema broj za praćenje, vršimo povrat novca na Vaš račun ili Vam se šalje novi proizvod.

Da li mogu zamijeniti proizvod ako je boja nešto drugačija / ako se nisam dobro izmjerila/o ili ako nisam čitala/o opis o sastavu materijala?

Boje artikala mogu nešto odstupati zbog svjetlosti te zbog kontrasta na ekranu računala te zamjena zbog neznatne razlike u boji nije moguća.  Zamjena artikla zbog krive izmjere / ne čitanja opisa artikla nije moguća.

Mogu li vratiti naručeni proizvod i dobiti povrat novca?

U roku od 7 dana od primitka proizvoda imate pravo reklamacije i povrat proizvoda bez obzira na razlog. Artikl je moguće poslati nazad na adresu dobavljača (iz Hr ili inozemstva, ovisno o naručenom artiklu) o vašem trošku. Nakon što pošaljete proizvod nazad i predočite nam potvrdu o slanju pošiljke, u zakonskom roku od 30 dana isplatiti ćemo Vam Vaša sredstva.

Mogu li zamijeniti artikl s kojeg sam skinuo/la etikete/deklaracije proizvođača?

Nakon skidanja etiketa / nošenja artikla, povrat proizvoda više nije moguć.

Mogu li proizvod kupljen preko saptac.hr ponuditi drugim kupcima putem Šaptačeve Facebook stranice?

Šaptač cipelama kao dodatnu pogodnost nudi svim svojim kupcima oglasni prostor na svojoj Facebook stranici u rubrici Odmah raspoloživih artikala, te je artikl koji je kupljen preko saptac.hr, ukoliko nije nošen i ima sve etikete, moguće ponuditi ostalim klijentima. Dogovor oko primopredaje i plaćanja artikla sklapaju klijenti međusobno. Šaptač cipelama ne snosi odgovornost za eventualne probleme.